سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم روز گرامیداشت حفاظت اطلاعات در سپاه با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: راه انقلاب روشن و رمز پیروزی و پیش روندگی آن یک واژه کلیدی دارد و آن فقط "مقاومت" است، ذات بچه مسلمان شیعه با مقاومت تنظیم شده است و همه اعتقادات ما با مقاومت عجین است.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف ما در گذشته توسط حضرت امام خمینی(ره) و در عصر حاضر توسط رهبری معظم انقلاب مشخص شده است، گفت: انقلاب اسلامی با ریشه نورانیت ولایت از بسیاری گردنه های سخت به سلامت عبور کرده است و ما باید این نورانیت را به جلو ببریم و در این راستا منویات امام و رهبری را قطب نمای حرکت خود قرار دهیم.

قاآنی تأکید کرد: این تنهایک نگاه اعتقادی نیست بلکه تجربه شده است و هر وقت براساس ولایت و منویات مقام معظم رهبری به جلو رفتیم موفقیت حاصل شده است لذا باید سبک مقاومت را ادامه بدهیم هنوز در وسط این راه پرموفقیت هستیم و به فضل الهی پایان راه رسیدن به حکومت امام زمان (عج) است.

حضور جنگنده‌های کشورهای ثالث در خلیج فارس جز ناامنی، نتیجه ای ندارد

 سردار رضایی در حاشیه مراسم رونمایی از شناور فوق سریع در قشم،  بیان کرد: وجود شناورهای جنگی باعث ناامنی و ایجاد خسارات در منطقه هستند، ناوگان کشورهای ثالث خود بستر سلب امنیت در این منطقه شده اند.

وی با تاکید بر لزوم ترک جنگنده های کشورهای ثالث از آب‌راه خلیج فارس، بیان کرد: مردم و نظام جمهوری اسلامی، چه به لحاظ حقوقی و چه معاهداتی، این حضور را نمی پذیرد و کشورهای یاد شده در طول تاریخ نشان داده اند هیچگاه به نفع مردم و کشورهای منطقه کاری انجام نداده اند. کشورهایی که با اهدافی شوم به این منطقه آمده اند را با پیگیری حقوقی از این منطقه بیرون خواهیم راند تا در سایه همدلی و برادری دینی و همسایگی که سالیان سال در بین کشورهای منطقه وجود دارد، امنیت منطقه برقرار شود.

فرمانده مرزبانی ناجا همچنین از افزایش 99 درصدی مقابله با قاچاق کالا و کشفیات بخصوص کالاهای هدف در استان هرمزگان یاد کرد و افزود: بر همین اساس، ارزش ریالی این کشفیات از لحاظ ارزش 66 درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین شناور فوق سریع شرکت «مد کندالو» در جزیره قشم با سرعتی بالغ بر 63 گره دریایی و با حضور فرمانده مرزبانی ناجا رونمایی شد. این شناور با طول 12 و عرض سه متر با قدرت مانور بسیار بالا برای نخستین بار توسط نیروهای بومی و توانمند منطقه تولید شد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.