محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بازی با تراکتورسازی همواره سخت است، جایگاه امروز پدیده در جدول ناخواسته و از دست ما خارج بود. این یک دیدار ۶ امتیازی است زیرا دو تیم شانه‌به‌شانه هم در جدول قرار دارند. تراکتورسازی در نیم‌فصل با ۱۰ بازیکن خودش را تقویت کرده و کار سختی داریم.

او افزود: امیدوارم تمرینات خوب این هفته، فردا مثمرثمر واقع شود و بتوانیم با انگیزه به ۳ امتیاز دست یابیم. از بچه‌ها خواستم که از بازی فردا نه به جدول و نه به گذشته نگاه کنند، ۹ بازی داریم که باید موفق باشیم.

مهاجری تصریح کرد: همیشه سعی کرده‌ام که مشکلات را درون تیم نگه دارم و خودمان بدون پرداختن به حواشی مشکلات را حل کنیم. اتفاقاتی افتاد که به هر شکلی بود سعی کردیم گذر کنیم، توقع داشتیم وقتی این مشکلات بر سر تیم ما نازل شد حمایت بهتری از ما صورت گیرد. مدیریت باشگاه از صبح تا شب تلاش می‌کند تا مشکلات مالی و دیگر مسایل را حل کند اما باید همین مدیریت هم حمایت شود.

او ادامه داد: تاکنون درصد کمی از پول بازیکنان پرداخت شده، اما تلاش می‌کنیم برای حل این مشکلات. هیچگاه نخواستم از زیر فشار مشکلات شانه خالی کنم، من را می‌شناسید. در همین سه چهار هفته گذشته اتفاقاتی افتاد که می‌شد جدا شوم و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم، اما با بازیکنان و مدیریت باشگاه هم‌قسم شدیم تا پایان با هم باشیم. هنوز ۹ بازی دیگر مانده و برای بازگشت به لیگ فرصت داریم. بازیکنانم باید متوجه شوند که به آنها توجه می‌شود، در این قضیه فکر می‌کنم کم‌توجهی شده و نیاز به حل برخی مشکلات است.

مهاجری درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: اسماعیل نظر تنها مصدوم ماست، محرومی هم نداریم.

سرمربی پدیده همچنین اظهار کرد: آوردن پانادیچ به این خاطر بود که بتوانیم در مباحث فنی از وی کمک بگیریم، هیچ وقت نخواستیم کم‌کاری کنیم. وقتی سعی می‌کنیم پانادیج را بیاوریم، بازیکنان را حفظ کنیم و در راستای موفقیت تلاش می‌کنیم نیاز داریم که تمام مجموعه پدیده نیز به ما نگاهی داشته‌باشد. با مجموعه پدیده غریبه نیستیم و نتیجه‌ای که ما بیاوریم برای کل مجموعه است. امیدواریم حمایت بهتر از ما توسط مجموعه صورت گیرد. نمی‌خواهم شب قبل از بازی حرفی بزنم که تیمم را وارد حاشیه کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.