کمپانی تایوانی قصد دارد روز ۲۷ فوریه در اسپانیا زنفون ۵ را برای علاقمندان خود رونمایی کند. زنفون ۴ اوت سال گذشته رونمایی شد اما ایسوس این بار قول داده است تا زودتر از موعد، پرچم‌دار خود را فوریه رونمایی و مارس یا آوریل هم عرضه کند.

گفته می‌شود ایسوس دو مدل به نام‌های زنفون ۵ لایت / Asus ZenFone ۵ Lite و زنفون ۵ مکس / Asus ZenFone ۵ Max را در بارسلونا رونمایی خواهد کرد اما جزییات فنی این دو مدل منتشر نشده است.

 

Ulefone T۲ Pro

کمپانی چینی Ulefone نیز با انتشار تیزر جدیدی اعلام کرد اولین گوشی مجهز به پردازنده هلیو پی70 را در کنفرانس جهانی موبایل / MWC رونمایی خواهد کرد. گوشی موسوم به T2 Pro با معماری هشت هسته‌ای بر مبنای معماری تراشه‌های 12 نانومتری طراحی شده و هلیو پی 70 بیش از 2.5 گیگاهرتز سرعت خواهد داشت که معادل اسنپ دراگون 835 است.

سازنده چینی می‌گوید اسکرین تمام صفحه را روی تی 2 گذاشته و حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر تعبیه کرده است.

26 فوریه تا اول مارس 2018 / هفتم تا دهم اسفند ماه 1396 کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا برگزار خواهد شد و کمپانی‌های بزرگ و کوچک جدیدترین محصولات سخت افزاری خود را رونمایی خواهند کرد. در این بین کمپانی‌های تازه‌کار نیز فرصت خواهند داشت تا محصولات متفاوت خود را به علاقمندان نشان داده و بازاریابی کنند.

گفته می‌شود Mi 7 شائومی و نوکیا 7 پلاس نیز در همین رخداد فناورانه رونمایی می‌شوند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.