فراز کمالوند عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر استقلال تهران و ناکامی در راهیابی به فینال رقابت های جام حذفی در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز لازم می دانم از هوداران صنعت نفت آبادان بابت فرهنگ بالایی که در این بازی از خود به نمایش گذاشتند، تشکر کنم. امروز آنها با وجود اینکه تعداد بسیار بالایی داشتند و بسیار نزدیک زمین مسابقه بودند و در عین حال تیمشان شکست هم خورد، شرایط بدی برای بازی ایجاد نکردند و فرهنگ بالای خود را به خوبی نشان دادند.

وی افزود: ما در این بازی خوب بازی نکردیم چون روی یک اشتباه در ابتدای بازی گل خوردیم و این گل همچون آب سری روی پیکر تیم ما ریخته شد. البته ما در این بازی فرصت جبران داشتیم و موقعیت های ما حتی از استقلال هم بشتر بود. حتی بازیکنان تیم می گفتند که توپی که مدافع حریف از روی خط دروازه استقلال دفع کرد، از خط عبور کرده بود. حتی داور وسط زمین را نشان داد اما کمک داور بازی عقیده داشت که توپ به داخل دروازه نرفته بود.

کمالوند عنوان کرد:  در این بازی ما حتی می توانستیم یک ضربه پنالتی داشته باشیم که داور آن را نگرفت. با این وجود ما این بازی را باختیم و بابت پیروزی به استقلال تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صعود تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی یک اتفاق خوب برای صنعت نفت آبادان بود. من از عملکرد خود تا به اینجاری کار رضایت کامل دارم ولی عقیده دارم که می توانستیم به فینال جام حذفی برسیم. بازیکنان به خوبی در این بازی تلاش کردند و در نیمه دوم می توانستیم بازی را برگردانیم ولی این اتفاق رخ داد هر چند امیدوارم که سال بعد بتوانیم از این مزحله هم عبور کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.