سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به مازندران و بارش سنگین برف در محورهای کوهستانی که سبب انسداد برخی محورها شد، ماموران پرتلاش پلیس راه استان با حضور در این محورها با همکاری دیگر گروه‌های امداد و نجات جاده‌ای به امداد‌رسانی و کمک به در راه‌‌ماندگان و خودروهای گرفتار در برف پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: محور هراز که به دلیل بارش سنگین برف از شب گذشته مسدود شده بود، همچنان مسدود است.

میرفیضی، از مسدود‌بودن محور کندوان که از شب گذشته به علت کولاک شدید و بارش سنگین برف مسدود شده بود، خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به برودت هوا در این محورها و سایر محورهای روستایی و کوهستانی این استان از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری و همراه داشتن لباس گرم و جیره خشک، خودروهای خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از شتاب و عجله در رانندگی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ خود را به نمایش بگذارند و هیچگاه به دنبال جبران فرصت کم با سرعت زیاد نباشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.