علیرضا نوذری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برق برخی از تاسیسات دچار قطعی شد، اما با همکاری با برق منطقه‌ای مناطق مربوطه توانستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنیم.

وی با بیان این‌که این مساله دچار قطع آب نشده است، اظهار کرد: در برخی مناطق نیز با سیستم برق اضطراری توانستیم مشکل را برطرف کنیم و باید اعلام کرد که در استان تهران هیچ مشکلی برای تامین آب وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به ورود جبهه هوای سرد و کاهش شدید دمای هوا و به منظور حفاظت کنتورهای آب از یخ‌زدگی و شکستگی و همچنین جلوگیری از بروز خسارت، لازم است مشترکان شهرهای استان مواردی را رعایت کنند.

به گفته نوذری پور، پوشش کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پوشال، پشم شیشه یا سایر پوشش‌های مناسب باید انجام شود؛ البته این کار لازم است به صورتی باشد که کنتور آب به‌راحتی قابل قرائت باشد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه جلوگیری از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور و نصب دریچه کنتور روی حوضچه فاقد دریچه از دیگر مواردی است که در این فصل باید انجام شود، گفت: شهروندان توجه کنند در صورت یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری شود.

نوذری‌پور اظهار کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای مشترکان می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۲۲ تماس بگیرند و همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده را برطرف خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.