علیرضا رزم حسینی در گفتوگوییضمن تشریح سفر رئیس جمهوری در روز دوشنبه به استان کرمان ، افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، این سفر با ورود رئیس جمهوری و هیات همراه به فرودگاه سیرجان آغاز و پس از برگزاری آئین استقبال رسمی، ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی با مردم استان و سیرجان دیدار و گفت و گو خواهد داشت. 

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری در ادامه عازم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر شده و از پروژه های این شرکت بازدید کرده و برخی طرح های صنعتی را نیز افتتاح خواهند کرد، تصریح کرد: پس از پایان این بازدید رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس با حضور متخصصان، چندین طرح را در سایر مناطق استان افتتاح خواهند کرد. 

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهوری و وزراء، خاطرنشان کرد: نشست خبری با اصحاب رسانه و پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات استان از دیگر برنامه های رئیس جمهوری به استان خواهد بود. 

رزم‌حسینی گفت: جمعی از وزرا در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز افتتاح خواهند کرد. 

رزم حسینی با اشاره به احتمال بازدیدهای میدانی رئیس جمهوری در سفر یکروزه به استان کرمان، تصریح کرد: مجموع طرح های قابل افتتاح یا کلنگ زنی در سیرجان با حضور رئیس جمهوری ۹ هزار و ۲۶ میلیاردتومان خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: از آحاد مردم فهیم و قدرشناس استان بویژه سیرجان دعوت می شود در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت و به پاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، در مراسم استقبال عمومی ریاست محترم جمهوری که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه نهم بهمن ماه در ورزشگاه تختی شهر سیرجان برگزار می شود، حضور یافته و مهمان نوازی و کرامت همیشگی اهالی این استان را در استقبال، اعزاز و اکرام رئیس جمهوری و دولت خدمتگزار به منصه ظهور برسانند. 

براساس این گزارش این دومین سفر استانی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در دولت دوازدهم است . 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.