اجراهای روز دوم (شنبه ٧ بهمن) نمایش «شگ» از کشور سوئیس به دلیل آسیب‌دیدگی لوسی ایندنز، کارگردان و بازیگر نمایش در روز دوم لغو شد.

چندروز پیش و هنگام تمرین مچ پای لوسی ایندنز، کارگردان و بازیگر نمایش «شگ» شکست. با وجود این حادثه، ایندنز، هنرمند زن سوئیسی، به احترام تماشاگرانی که بلیت این نمایش را تهیه کرده بودند، اجرای روز نخست خود را انجام داد.

از آنجا که اجرای روز اول به دلیل شرایط جسمی بازیگر اجرای کاملی نبود، اجراهای روز شنبه ٧ بهمن این نمایش در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر لغو شد.

بارندگی «مرگ» را لغو کرد

اجرای نمایش خارج از صحنه «مرگ» به کارگردانی عرفان شیرنگی به دلیل بارش شدید باران لغو شد.

نمایش "مرگ" در بخش خارج از صحنه جشنواره حضور دارد و در سه روز گذشته، در فضای باز به مدت ۱۸۰ دقیقه میزبان مخاطبان بوده است؛ اما سیستم صوتی این نمایش، که قرار بود امروز آخرین اجرایش را در جشنواره، ساعت ۱۷ در محوطه دانشگاه تربیت مدرس داشته باشد، در اثر بارندگی مختل شد. به دلیل مشکلات فنی و دشواری تماشای این کار ۱۸۰ دقیقه‌ای در آب‌وهوای بارانی، امکان برگزاری این اجرا مقدور نیست.

دبیرخانه جشنواره ضمن عذرخواهی از تماشاگران اعلام می‌کند آنها می‌توانند با مراجعه به سایت ایران نمایش نسبت به عودت هزینه‌های پرداختی خود اقدام کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.