در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نبرد فوتبالی فولادی‌های ایران به سود نماینده خوزستان تمام شد تا فولاد خوزستان با سه امتیاز شیرین اصفهان را ترک کند و سپاهان بحران‌زده را دچار تلاطم بیشتری کند.

در حال که انتظار می‌رفت سپاهانی که هفته گذشته و پس از اعتراض‌های مختلفی که حتی صدای استاندار اصفهان را هم درآورد و منجر به برکناری زلاتکو کرانچار و استعفای طاهری مدیرعامل این باشگاه شده بود، شوکی در این تیم ایجاد کرده و سپاهان را از بحران خارج سازد، اما این‌گونه نشد و سپاهان این بار نهمین باخت خود را نیز با کریم قنبری تجربه کرد.

ثبت نهمین شکست سپاهان در این فصل لیگ برتر این تیم را جدی‌تر از همیشه در خطر سقوط قرار داد و فاصله این تیم با مشکی پوشان قعر جدولی تنها به ۶ امتیاز رسید؛ تیم‌های سپیدرود رشت ۱۹ امتیازی و استقلال خوزستان ۱۸ امتیازی نیز چسبیده به سپاهان قرار دارند و احتمال جابه‌جا شدن این تیم‌ها با یک بازی وجود دارد.

حال باید دید آیا مربی جدید سپاهان که قرار است طی روزهای آتی انتخاب شود، می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند یا هواداران سپاهان این فصل را باید با تلاطم سپری کرده و به پایان برسانند.

آنچه در این میان مهم است اینکه نتایج سپاهان در این فصل نشانگر عدم برنامه‌ریزی برای تیمی است که در ادوار لیگ برتر همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده و عنوان دار بیشترین تعداد قهرمانی در لیگ است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.