حمیدرضا گرشاسبی پس از حضور در اردوی پرسپولیس اظهار کرد: از هواداران خواهشمندم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تیم پرسپولیس بزرگ است و همه می‌دانیم که حاشیه‌هایش هم بزرگ خواهد بود بنابراین اتفاقاتی وجود دارد بخواهند ترمز تیم پرسپولیس را بکشند به امید اینکه بتوانند تیم‌های تعقیب‌کننده خودشان را به ما نزدیک کنند. ما در باشگاه پرسپولیس مراقب هستیم که بتوانیم این حاشیه‌ها را کم کنیم و از آن جلوگیری کنیم. هواداران هم که صاحب اصلی هستند مراقب هستند و ان‌شاءالله حاشیه‌ها کم بشود و به تیم وارد نشود.

وی افزود: خوشبختانه همدلی خوبی بین تیم، کادرفنی و بازیکنان و حتی خود باشگاه وجود دارد. از لیدرها هم می‌خواهیم با همدلی به همان شکلی که کمک و حمایت کردند، به همین روند ادامه دهند. از پیشکسوتان عزیز که خیر و برکت باشگاه هستند خواهشمندم که از رهنمودهای خودشان باشگاه را بی‌نصیب نگذارند و مثل همیشه کنارمان باشند. همه می‌دانیم وقتی باشگاه پرسپولیس در راس قرار دارد، پیشکسوتانی که در این تیم قبلا بازی کرده‌اند بیشتر مورد توجه مردم و اهالی مردم قرار می‌گیرند و همه از آنها تشکر می‌کنند. اگر خدای ناخواسته تیم ته جدول هم باشد، جامعه از پیشکسوتان سوال می‌کنند چرا تیم ته جدول است.

گرشاسبی اضافه کرد: فاصله ما با رقبا خوب است و باید این روند را ادامه بدهیم. ان‌شاءالله در لیگ قهرمانان آسیا هم بتوانیم گذشته را جبران کنیم. درست است پنجره نقل و انتقالات بسته شده بلکه ما با داشته‌هایمان می‌توانیم افتخارآفرینی کنیم. همه کنند وارد این حاشیه‌ها نشویم و گوش به این حاشیه‌ها ندهیم و افرادی که به دنبال حاشیه‌سازی هستند مذاکره و تماسی نداشته باشیم. مطمئن باشید پرسپولیس با اقتدار و افتخار جشن قهرمانی را تکرار خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.