حنیف عمران‌زاده در خصوص آخرین وضعیت مطالباتش از استقلال اظهار داشت: طلب من هنوز به قوت خودش باقی است و و علاوه بر اینکه پول من را نمی‌دهند، ۴ سال مالیات روی آن آمده است و یک سال و دو ماه است که حسابم را مسدود کرده‌اند و از کارت شخص دیگری استفاده می‌کنم.

وی افزود: ظاهراً پول به باشگاه رسیده‌ است که طلب برخی را داده‌اند ولی بعضی‌ها مثل ما را حتی جواب تلفن‌مان را هم نمی‌دهند. همین رفتارها از سوی افتخاری باعث می‌شود که بازیکن احساس کند به او بی احترامی شده و می‌رود شکایت می‌کند. متاسفانه این شکایت‌ها هم به جایی نمی‌رسد. کمیته انضباطی یک حکم می‌دهد دستت و این حکم ۴ سال اجرا نمی‌شود و هیچ ضمانت اجرایی برای آن وجود ندارد. پس فایده‌ای هم نخواهد داشت.

مدافع سابق استقلال در مورد رفتار مسئولان باشگاه با مجتبی جباری عنوان کرد: رفتاری که با جباری شد را همه دیدند و در مورد آن صحبت شد و چیز اضافه‌ای نمانده که بگویم. پیش از این بازیکنانی که برای استقلال زحمت کشیدند احترام داشتند و برایشان بازی خداحافظی برگزار می‌شد. یکی مثل امیر قلعه‌نویی برایش مهم بود ولی دیگران اهمیتی نمی‌دهند. آرش برهانی نمی‌توانست با هواداران استقلال خداحافظی کند بعد برود؟ می‌گویند اگر می‌دانستم بهترین گلزن تاریخ هستی این برخورد با تو نمی‌شد، فکر می‌کنید برهانی چنین حرفی را باور می‌کند؟

عمران‌زاده در مورد پیشنهاد سیاه‌جامگان به جباری گفت: جباری بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است. در درجه اول دوست داشتم در استقلال باشد ولی اگر به سیاه‌جامگان می‌آمد هم خوشحال می‌شدم ولی در هر صورت این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد بازی با پرسپولیس عنوان کرد: در آن بازی حق ما باخت نبود ولی در نهایت آن نتیجه رقم خورد. با شرایطی که می‌بینم فکر می‌کنم پرسپولیس صد در صد قهرمان خواهد شد و مشکلی سر راهش وجود ندارد.

مدافع سابق استقلال در مورد عملکرد شفر هم عنوان کرد: عملکرد او خوب بوده که توانسته تیم را از آن شرایط خارج کند و پیروزی‌های خوبی کسب کند. متاسفانه در دیدار اخیر شانس نیاوردند و پنالتی امید ابراهیمی در دقیقه ۹۰ گل نشد تا ۳ امتیاز را نتوانند بگیرند.

عمران‌زاده در پایان در مورد دربی هم خاطر نشان کرد: من استقلالی هستم و دوست دارم تیمم برنده شود. همش از من می‌پرسند چرا به ورزشگاه نمی‌آیی، اگر به ورزشگاه بیایم فحش می‌خورم و ترجیح می‌دهم از خانه بازی را ببینم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.