آس گزارش داد، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته بیستم لالیگا برابر خیرونا یک بر یک متوقف شد و نتوانست سه امتیاز کامل این بازی را کسب کند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم آن را کنترل کنیم اما ناگهان دروازه مان باز شد. آن ها در موقعیت عجیبی به گل رسیدند.   در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهند ممکن است خوشایند یا ناخوشایند باشد. در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما دو امتیاز را از دست دادیم. در مورد جایگاهمان نگرانی ندارم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

آنتوان گریزمان تک گل اتلتیکو را به ثمر رساند. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: عملکرد خوبی داشت. او به خوبی به با آنخل کورئا و دیگو کاستا ارتباط برقرار می کند. فکر می کنم پیشرفت کردیم.  

سیمئونه در نیمه دوم گریزمان و کاستا را تعویض کرد و اتلتیکو در نبود این دو بازیکن گل مساوی را دریافت نمود. سرمربی قرمز و سفیدپوشان در این رابطه گفت: کاستا کمی مشکلات جسمانی داشت. به همین خاطر ترجیح دادم تعویض شود. کوکه به جای گریزمان به میدان رفت که بازیکن بزرگی است. او برای بهتر کردن شرایط خط میانی وارد زمین شد.

شایعاتی پیرامون جدایی گریزمان از اتلتیکو وجود دارد. سرمربی آرژانتینی در این مورد اظهار کرد: به این موضوع توجهی نمی کنم. او گلزنی کرد. خیلی خوب در حمله ها حضور داشت و خط میانی را به خط حمله متصل می کرد. او بهترین بازیکن در مرتبط کردن مهاجمان تیم است.

قرمز و سفیدپوشان مانند دیدار برابر سویا امشب نیز پیروزی را از دست دادند. سیمئونه درباره این قضیه گفت: توضیح این قضیه سخت است. در رابطه با بازی امشب انتقادی وجود ندارد چون پس از گل دائما در زمین حریف بودیم. واضح است اتلتیکو همیشه به برد نیاز دارد.

اتلتیکو بامداد چهارشنبه در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف سویا می رود. دیدار رفت با پیروزی سویا به پایان رسید و قرمز و سفیدپوشان برای صعود باید حداقل دو گل به ثمر برسانند. سیمئونه در مورد بازی پیش رو اظهار کرد: سویا تیم خیلی خوبی است و انرژی مثبتش را بازیافته است. با سرمربی جدیدش در حال پیشرفت است. به نظر شما ما خیلی بد هستیم اما از نظر من ما خیلی خوب هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.