به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور، پرسپولیس از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم شد تا این تیم کار سختی برای تکمیب بازیکنانش برای فصل بعد لیگ برتر داشته باشد.

 

 این در حالی است که حدود ۱۱ بازیکن تیم پرسپولیس قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد و این احتمال وجود دارد که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، این بازیکنان برای تمدید قرارداد خواهان مبالغ دریافتی بالایی شوند.

 

از طرف دیگر شایعه شده که شاید پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل تابستان بخشیده شود و برخی از بازیکنان این شایعه را جدی گرفته اند.

 

آنها از حالا مذاکراتی را با برخی از تیم ها آغاز کرده اند و در جواب دوستان شان که شاید با رفتن آنها پرسپولیس دچار مشکل می شود عنوان کرده اند که شنیده شده پنجره این باشگاه برای نقل و انتقالات باز خواهد شد و با رفتن آنها پرسپولیس به مشکل نمی‌خورد!

 

از طرفی باید این را در نظر گرفت که این باز شدن پنجره تنها یک شایعه است و مشخص نیست در صورت جدایی بازیکنان و باز نشدن پنجره نقل و انتقالات چه سرنوشتی گریبان پرسپولیس را خواهد گرفت.

 

حتی خبرنگار نامه نیوز مطلع شده که دو بازیکن فیکس پرسپولیس مذاکراتی با یکی از تیم های لیگ برتری نیز انجام داده اند و بعید نیست با  دریافت پیشنهاد مالی بهتر این تیم را ترک کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.