رامین طباطبایی در گفت وگویی پس از انتخاب صالحی امیری اظهار کرد: امروز انتخابات خوبی را شاهد بودیم. البته در بخش دبیرکلی این انتخابات بسیار نزدیک بود و امیدوارم آقای شهنازی بتواند عملکرد خوبی را در این زمینه داشته باشد.ضمن اینکه تبریک صمیمانه‌ای را هم به او عرض می‌کنم. در بخش هیات اجرایی هم  انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار بود. به طور کلی امیدوارم با این انتخابات تعامل بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بیشتر شود تا شاهد پیشرفت ورزش در سال‌های آینده باشیم.

او ادامه داد: صالحی امیری ارتباطات خوبی دارد و می‌تواند برای ورزش کشور فعالیت‌های مناسبی را انجام دهد تا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تیم‌های خوبی را اعزام کنیم و سهمیه‌های بیشتری را برای المپیک ۲۰۲۰ کسب کنیم.

او در مورد فدراسیون بسکتبال نیز گفت: در این فدراسیون نیز فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌ایم و سعی داریم تیم جوانان را برای مسابقه‌ اردن بفرستیم. همچنین تیم ملی بزرگسالان را نیز برای انتخابی جام جهانی آماده می‌کنیم. کادر فنی تیم ملی هم تغییر نخواهد کرد زیرا افرادی که وجود دارند همه از خوب‌های ایران هستند.برنامه‌های بلندمدتی هم برای تیم‌های پایه داریم.

همچنین علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با ایسنا پس از انتخابات کمیته ملی المپیک بیان کرد: ابتدا حادثه‌ای که برای دریانوردان سانچی رخ داد و منجر به داغدار شدن خانواده‌هایشان شد را تسلیت می‌گویم و همین طور به ملت شریف ایران. انتخابات خوبی برگزار شد و به نفراتی که برگزیده شدند تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در تمام مراحل موفق باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.