به نقل از سایت اسپورت ۲۴ یونان، پس از احسان حاج‌صفی که از پانیونیوس به المپیاکوس انتقال یافت، اشکان دژاگه نیز همچنان در محور توجه این تیم شهر آتن قرار دارد. اشکان دژاگه مدتی قبل به تیم المپیاکوس پیشنهاد داده شد، زیرا قهرمان نیم‌فصل اول سوپر لیگ یونان به دنبال یک بازیکن باتجربه در پست اوست.

سایت یونانی سپس با بررسی شرایط فعلی اشکان دژاگه نوشت: این ملی‌پوش ایرانی ۳۱ ساله است و پتانسیل بازی در خطوط مختلف حمله را دارد. هم‌اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران به عنوان کاپیتان بازی می‌کند! آخرین تیم باشگاهی اشکان دژاگه ولفسبورگ در بوندس‌لیگا بود و در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ میلادی برای تیم قطری العربی بازی کرده است. سابقه بازی در تیم لیگ برتری فولام در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ میلادی را نیز دارد. در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ میلادی حضور کاملی در بوندس‌لیگا با پیراهن تیم ولفسبورگ داشت.

سایت اسپورت ۲۴ یونان در خاتمه این خبر آورده است: این اولین‌بار نیست که نام اشکان دژاگه به تیم المپیاکوس گره خورده است. تابستان گذشته میلادی نیز اخباری در خصوص انتقالش به سوپر لیگ یونان یونان مطرح بود و حتی تیم پاناتینایکوس تمایل به جذب این ملی‌پوش ایرانی داشت. به نظر می‌رسد هم‌اکنون مدیران باشگاه المپیاکوس در حال بررسی جذب اشکان دژاگه هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.