مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بی‌نظمی‌هایی که طی چند روز اخیر کشور را فراگرفته است، افزود: کسانی که اغتشاش می‌کنند مطالبه‌ای جز براندازی نظام ندارند. اگر کسی به دنبال تظاهرات و دریافت مطالبه خود بدون مجوز است در حقیقت با ایجاد اغتشاش به دنبال براندازی نظام است. قرار بر این نیست هر کسی برای حق و حقوق خود صدایش را بلند کند و آرامش جامعه را بهم بریزد.

وی گفت: دولت وظیفه ندارد هرکسی هر چه می‌خواهد تامین کند. دولت در قبال مردم مسئولیتی دارد و بر اساس توانایی خود باید عمل کند. این‌گونه اغتشاشات در حقیقت برای براندازی نظام است و حرف منطقی به دنبال ندارد.

رییس پیشین سازمان تربیت بدنی اضافه کرد: آنهایی که در ثامن‌الحجج مال‌باخته بودند پلاکت داشتند و بر اساس گفته رییس جمهور ۹۹ درصد از مشکلات مردم حل شد. در حقیقت این‌ها برای دریافت حق و حقوق خود اغتشاش ایجاد نکردند و به راحتی توانستند به حق و حقوق خود دست پیدا کنند. این‌گونه مسائل و اغتشاشات فقط به خود مردم لطمه می‌زند نه جامعه، چون حرف منطقی به دنبال ندارد. ما نباید حرف منطقی را با اغتشاش یکسان در نظر بگیریم.

هاشمی‌طبا در پایان گفت: افرادی که به دنبال اغتشاش و بر هم زدن نظم جامعه هستند تنها با این روند آرامش جامعه را به هم می‌ریزند و کسانی هستند که هدفشان تنها براندازی نظام است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.