به نوشته روزنامه اکسپرس، "آنی ماچون"، جاسوس سابق اطلاعات داخلی انگلیس به انتقاد از مقام‌های آلمانی پرداخت و گفت که آنها برای توقف آزار جنسی علیه زنان در خیابان‌های این کشور کاری انجام نمی‌دهند.

در آستانه سال نوی مسیحی، شهردار کلن آلمان کمپین دستنبدی را به راه انداخت که هدفش توقف چنین آزاری بود و روی صدها دستنبد واژه "احترام"‌ نوشته شده بود. این دستنبدها برای یادآوری به مردم درباره چگونگی رفتار با زنان بین شهروندان در کلن پخش شد.

این جاسوس سابق اطلاعات داخلی انگلیس در ادامه صحبت‌هایش با انتقاد از آلمان تحت کنترل صدراعظمی آنگلا مرکل به دلیل عدم انجام اقدامات مناسب برای توقف آزار جنسی علیه زنان، گفت: آلمان یکی از پیشروترین دموکراسی‌های لیبرال در جهان است. اما زنان هنوز در خیابان‌های این کشور احساس امنیت نمی‌کنند تا یک روز تعطیل را جشن بگیرند. این چه برابری است؟ چطور باید درباره حقوق بشر برای زنان در آلمان امروز صحبت کنیم؟

وی ادامه داد: شما باید افرادی را که دست به چنین حملاتی می‌زنند، مورد بازجویی قرار دهند و این حملات را متوقف کنید بجای آنکه برای زنانی که هدف چنین حملاتی قرار گرفته‌اند، مکانی امن ایجاد کنید. چنین حملاتی تایید می‌کند که سیاست مهاجرتی مرکل شکست خورده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.