جلال ملکی در گفت‌وگویی، در مورد انفجار در یک ساختمان اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۴ امروز انفجار در ساختمانی در خیابان ولیعصر نرسیده به خیابان جمهوری اعلام شد و پس از آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه این انفجار در واحد ۷۰ متری طبق اول یک ساختمان چهار طبقه رخ داد اضافه کرد: در محل مشاهده شد که این واحد تبدیل به کارگاه تولید پوشاک شده بود و انفجار شدیدی در آن رخ داده است به شکلی که انفجار باعث شده بود شیشه‌ها و در و پنجره واحد شکسته شود و همچنین بخشی از دیوارهای واحد نیز آسیب دید. شدت انفجار باعث شده بود بخشی از شیشه‌های طبقه‌های بالا نیز شکسته شود.

ویگفت: سه خانم جوان در این کارگاه مشغول کار بودند که بر اثر انفجار از ناحیه سر و صورت به شدت دچار آسیب شدند و آتش نشانان آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی اضافه کرد: گروهی از عوامل آتش نشانی به طبقات دیگر مراجعه کردند و نزدیک ۲۰ نفر که در این طبقات حضور داشتند را بدون آسیب از ساختمان خارج کردند، ضمن اینکه طبقات بالایی این سختمان نیز تبدیل به کارگاه و فروشگاه شده بوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین در مورد علت انفجار گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که حادثه به دلیل انفجار دیگ بخار رخ داده است و محل حادثه برای بررسی بیشتر  محل تحویل عوامل انتظامی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.