سخنگوی باشگاه سپیدرود ادامه داد: امروز برنامه‌ای برای تمرین نداریم و بازیکنان امروز صبح تمرین سبکی انجام دادند. از این رو بعد از ظهر فقط جلسه معارفه برگزار خواهد شد. به این ترتیب تمرینات از فردا رسما آغاز می‌شود.

وی در خصوص چک‌هایی که از بازیکنان دریافت کرده بودند گفت: پول بازیکنان به نوبت به حسابشان واریز شد و چک اول با آنها تسویه شده است. چک دوم هم در موعد مقرر که بهمن است به همین شکل در حسابشان واریز خواهد شد.

خراسانی در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه بد کریمی در تیم نفت آیا شروط خاصی در قرارداد او قید شده است گفت: این سابقه بد برای کریمی نیست بلکه فوتبال ما سابقه بدی پیدا کرد که کریمی را دچار این داستان کرد. او اسطوره است و حضورش موج مثبتی در شهر ما ایجاد کرده است. من با توجه به این که مشاور حقوقی هستم و از همه چیز فوتبال خبر دارم، قرادادی برای کریمی تنظیم کردم که حرفه‌ای است و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌گذارد.

وی از اعلام مبلغ قرارداد کریمی اجتناب کرد و افزود: اجازه دهید مبلغ قرارداد کریمی از طریق سازمان لیگ اعلام شود و ما در این خصوص توضیح ندهیم. همینقدر بدانید که او اصلا در مورد مبلغ قرارداد اظهار نظری نکرده است و ما خودمان قراردادی معقول تنظیم کردیم چرا که کریمی از مالک باشگاه شناخت دارد از این رو اعتماد کرده و در خصوص مبلغ حرفی نزده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.