محسن بنگر مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره مشکلات این تیم اظهار کرد: می‌گویند مالک جدید آمده. ما که نمی‌دانیم اما امیدوارم فردا به تمرین بیاید و مشکلات بازیکنان را حل کند. صحبت‌هایی درباره مالک جدید صورت گرفت. اما به ما که چیزی نگفته‌اند. نمی‌دانم که فردا جهانیانی در کار خواهد بود یا نه.

او  درباره مالک جدید این باشگاه گفت: وظیفه من نیست که در این باره صحبت کنم. در جلسه‌ای که در سازمان لیگ نیز برگزار شد، به ما چیزی نگفتند. تنها این نکته را یادآور شدند که تا فردا (یک‌شنبه) حدود ساعت ۱۱:۳۰ مالک جدید به تمرین خواهد آمد. اگر چنین اتفاقی افتاد مسوولیت تیم را بر عهده خواهد گرفت.

بنگر درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من هم از لحاظ قرار دادم از این باشگاه پول می‌خواهم و از لحاظ مالیاتی.

مدافع پیشین تراکتورسازی درباره باخت این تیم به پرسپولیس بدون حضور او نیز گفت: سال گذشته هم آن‌ها دنبال بهانه‌ای بودند تا باخت را تقصیر کسی بیندازند. از تراکتورسازی هم طلب دارم و پولم را می‌خواهم.

او درباره ادامه داشتن چنین وضعیت بحرانی در باشگاه نفت گفت: نامه‌ای به ما داده شد که اگر تا آخر هفته وضعیت تیم همین گونه باقی بماند، تمام بازیکنان می‌توانند قرارداد خود را یک طرفه فسخ کنند. ما نامه‌ای رسمی از سازمان لیگ داریم که به راحتی می‌توانیم یک طرفه قرارداد خود را فسخ کنیم. بازی قبلی برای سازمان لیگ و یا حتی فدراسیون به میدان رفتیم. تیم ما نه سرپرست داشت و نه حتی سرمربی و مدیرعامل. برای خود آن‌ها نیز بیش‌تر بد شد تا این که برای بازیکنان بد شود. البته این را باید بگویم که در قرارداد ما بندی وجود نداشت که بتوانیم قرارداد خود را یک طرفه فسخ کنیم. به ما گفته شد که هر کس در قراردادش بند فسخ وجود دارد می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند. این موضوع ربطی به طرف قرارداد ندارد و فدراسیون آن را انجام خواهد داد.

بنگر اضافه کرد: بازگشت آتیلا حجازی و علی کریمی به روی نیمکت نفت دست مالک جدید است و به بازیکنان ارتباطی ندارد. من ۱۶-۱۵ سال در لیگ برتر تجربه دارم اما امسال شرایطی را دیدم که فهمیدم تجربه‌ام هیچ چیز نیست و خیلی اتفاقات تازه‌ و عجیبی می‌تواند در فوتبال ما بیفتد. اندازه ۲۰ سال تجربه کسب کردم. در سپاهان ۵-۴ مربی عوض کردیم. در پرسپولیس نیز در سال نخست ۴ بار هدایت تیم به افراد مختلف سپرده شد اما باشگاه، باشگاه بود و مدیریت ثبات داشت. تا حالا این گونه‌اش را ندیده بودم.

او  در پایان  گفت: مدعی اصلی قهرمانی پرسپولیس است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.