نشریه «میرر» گزارش داد، ژاوی هرناندس در تمجید از منچسترسیتی و هافبک بلژیکی این تیم گفت: تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به صورت تیمی به پیروزی می‌رسد، اما حتی چنین تیم‌هایی هم نیاز به بازیکنانی دارند که در مواقع لزوم دست به کاری خاص بزنند. هر موقع که دی‌بروینه پا به توپ می‌شود، چنین حسی به شما دست می‌دهد که او قرار است دست به کار خاصی بزند. در هر بازی هم نمی‌شود با نتیجه ۳ بر صفر یا ۴ بر صفر پیروز شد، به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا و گاهی نیاز به یک لحظه ویژه دارید تا توسط یک بازیکن خاص به گل برسید.

وی در ادامه در تمجید از هافبک اسپانیایی منچسترسیتی هم اظهار داشت: داوید سیلوا در بهترین دوران فوتبالی‌اش به سر می‌برد و با دیدن بازی او می‌بینم که چیزهایی از پپ آموخته است. سیلوا دیگر بازیکن جوانی نیست، اما وقتی شما چنین بازیکن باهوش با چنین دیدی دارید، فرقی نمی‌کند که چند ساله است.

هافبک پیشین بارسلونا در ادامه یادآور شد: منچسترسیتی با DNA بارسلونا بازی می‌کند، اما این جای تعجبی ندارد. پپ DNA بارسلونا در وجودش است و این را به منچسترسیتی منتقل کرده. فوتبالی که منچسترسیتی ارائه می‌دهد، محسورکننده است. من‌سیتی در اروپا هم در فرم و شکل خوبی است و پپ به این تیم اعتبار بخشیده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.