مشروح این تذکرات که اکبر رنجبرزاده آن را قرائت کرد، به شرح زیر است:

 

شوشتری نماینده قوچان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تامین اعتبار مجتمع فرهنگی و هنری قوچان و طراحی و اجرای سازه آرامگاه یادمان هنرمند قوچانی مرحوم حاج قربان سلیمانی.

 

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر امور خارجه و وزیر ورزش و جوانان: لزوم پیگیری علت کارشکنی غیرقانونی کشور آمریکا در صدور روادید وزنه‌برداران کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی که منجر به بروز مشکلاتی برای قهرمانان کشور شد و به وزیر نیرو و رییس‌جمهور: ضرورت مخالفت با اجرای پروژه انتقال آب از  شهرستان سمیرم به شهر رفسنجان کرمان که منجر به نابودی کامل منطقه شده است و به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت پرداخت مطالبات گندمکاران بابت خرید تضمینی گندم.

 

جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت جام به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: مشکلات عدیده در حوزه بهداشت شهرستان‌های تربت جام و باخرز.

 

عبداللهی نماینده اهر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: چرا دانشکده فرش شهرستان هریس به تعطیلی کشانده شده است.

 

جهان‌آبادی به وزیر نیرو: مشکلات عدیده مردم در شهرستان تربت جام خصوصا بخش‌های صالح‌آباد و موسی‌آباد برای تامین آب شرب.

 

قاضی‌پور، محجوب و فرهنگی و رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران، تبریز و اسدآباد به وزیر نفت: دستور خاصی صادر تا شرکت توتال از اجناس تولید داخلی از جمله لوله‌ها در میادین مشترک استفاده نماید.

 

محمودزاده نماینده مهاباد به رییس‌جمهور و وزیر نیرو: عدم رعایت قوانین زیست محیطی در رابطه با صدور مجوزهای پمپ بنزین و دفع زباله.

 

جمالی نماینده رودبار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: عدم اجرای دقیق قانون در موضوع درآمد و هزینه و پرداخت‌های قانونی به جهاد دانشگاهی و عدم تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده برای زیرمجموعه مانند فعالیت‌های پژوهشی.

 

سالک نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش: هر چه سریعتر نسبت به تغییر مدیریت آموزش و پرورش استان اصفهان اقدام نمایید زیرا تحمل حذف نیروهای باتجربه و انقلابی را نداریم.

 

بیگدلی نماینده خدابنده به وزیر راه و شهرسازی: شروع عملیات اجرایی تعریض جاده خدابنده به ابهر، به وزیر آموزش و پرورش: وجود بالاترین درصد مدارس تخریبی در شهرستان خدابنده و عدم وجود سرویس‌های بهداشتی در مدارس

 

علوی نماینده سنندج به وزیر تعاون، کار و  رفاه اجتماعی: علیرغم کلنگ‌زنی ساختمان تامین اجتماعی دیوان دره و سپری شدن بیش از یک سال از کلنگ‌زنی علت عدم شروع به کار چیست.

 

جاسمی نماینده کرمانشاه به رییس‌جمهور: آقای رییس‌جمهور در ۲۷ تیرماه سال گذشته در بین مردم کرمانشاه قول دادید که تا پایان سال ۹۵ قطار به کرمانشاه برسد و مردم سوت قطار را بشنوند پس چرا پروژه‌های مهم راه‌آهن کرمانشاه هنوز در پیچ و خم سوء مدیریت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

 

فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب به رییس‌جمهور: جلوگیری از تضعیف حقوق مردم و کارکنان موسسه افضل توس در استان کرمانشاه

 

حاجی  دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: سریعا به تملکات، تصرفات و بهره‌برداری از اراضی روستای خسروآباد شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط ارتش که مورد اعتراض کشاورزان منطقه است رسیدگی نمایید.

 

قاضی‌پور، محجوب و فرهنگی نمایندگان ارومیه، تهران و تبریز به وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر صنعت، معدن و تجارت: جلوگیری از واردات کالاهای خارجی مشابه تولید داخلی توسط هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

قاضی‌پور به وزیر اقتصاد و دارایی و رییس جمهور: تسریع در پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی کشور

 

قمی نماینده پاکدشت به رییس‌جمهور: تسریع در سفر به شهرستان‌های شرق تهران و دستور پرداخت سهمیه آلودگی هوا در پاکدشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.