آنتونیو کونته تساوی بدون گل تیمش در خانه اورتون در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس را ناعادلانه دانست. در این بازی که چلسی مهاجم نوک اصلی‌اش آلوارو موراتا را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، شاگردان کونته ۲۵ بار به سمت دروازه اورتون توپ را شلیک کردند که ۸ بار آن داخل چارچوب بود. در سمت مقابل اورتون که یک نمایش تمام دفاعی ارائه کرد حتی یک بار هم نتوانست توپی را به سمت دروازه حریف لندنی شلیک کند، اتفاقی که برای اولین بار در ۶ سال گذشته در بازی‌های خانگی این تیم در لیگ برتر رخ داد.

کونته در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: ما بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم. به همین دلیل فکر می‌کنم که نتیجه بازی ناعادلانه بود. راستش حق ما برد بود. اگر بازی را دیده باشید، دیده‌اید که ما از ابتدا تا پایان مسابقه به سمت دروازه حریف در حرکت بودیم و موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم، توپ را به تیر افقی زدیم. فکر می‌کنم که دروازه‌بان اورتون بهترین بازیکن این تیم بود. نتیجه ناعادلانه است.

کونته افزود: به نظر من بعد از ۶ تیم بالای جدول، اورتون بهترین تیم لیگ برتر است. مسلط شدن بر این تیم در خانه‌اش کار آسانی نیست. باید بازی به بازی پیش برویم و به همین راه ادامه دهیم، البته باید کمی هم خوش‌شانس‌تر باشیم چون در این بازی که بدشانس بودیم و تیر دروازه مانع از گلزنی‌مان شد. با این حال فوتبال همین است. برای من مهمترین چیز این است که به همین سبک از بازی‌مان ادامه دهیم و حریف را مجبور کنیم که در لاک دفاعی فرو برود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.