محمد حسن نژاد عضو کمیته اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه رادیویی تهران ورزشی اظهار داشت: ما دو باشگاه داریم که چند سال است که تکلیف کردیم این دو باشگاه را خصوصی کنیم اما تا کنون این عمل اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه افزود: الان باشگاه های بزرگی مثل رئال مادرید و بارسلونا و .. هستند که ورزشکار به خدمت می گیرند و می فروشند و هیچ وقت محکوم نمی شوند اما ما از روستای آفریقا بازیکن می آوریم و بعد که دو روز آن بازیکن گشت؛  شکایت می کند و پرسپولیس محکوم می شود.

نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای اینکه فحش در ورزشگاه ها داده نشود می روند مربی خارجی با پول گزاف می آورند  و می خواهند شوک به تیم وارد کنند که بهشان فحش ندهند. می خواهم بدانم اگر مثلا این پول برای من حسن نژاد بود چنین خرج هایی صورت می گرفت؟ این پول بیت المال است و اینگونه خرج می شود. آیا این دو باشگاه با چنین پشتوانه مردمی یک وکیل ندارد که مثلا طارمی به ترکیه برود و برگردد و چنین آبروریزی صورت گیرد تا ما از آسیا حذف شویم؟ سیصد میلیارد بدهی از کجا بالا آمده است؟ آیا ما فقط دو تیم در ایران داریم؟ فقط فوتبال هست و رشته های دیگر نیست؟ کبدی پول برای لباس ندارد و دیگر تیم اردو ندارد. خروجی این دو تیم چه بوده و چند جام در سطح بین المللی گرفته شده است و تنها محرومیت برایمان به بار آمده است.

حسن نژاد در پایان درباره بدهی حسین هدایتی گفت: من مسئول تایید تفحص در بانک سرمایه بودم. اسپانسر یکی از این دو باشگاه هزار میلیارد به بانک سرمایه بدهکار است. ایشان دست خودش نیست که رد کند و بگوید بدهکار نیست و ما اسنادی داریم. فردا گزارشی در صحن می آید و در قوه قضائیه بررسی می شود. این آقا بدهکار است و موفق هم شده است. بحث من این است که من حسن نژاد چرا باید مفتی به پرسپولیس پول بدهم؟ دلیل پول دادن من این است که فردا از طریق پرسپولیس مشهور می شوم و وقتی مشهور شدم زندان بردن من خطرناک می شود و هزینه دارد. به جناح ها خط می دهم و ۵۰ هزار نفر شعار می دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.