هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های سوپرلیگ یونان رقابتی است بین المپیاکوس و آ ا ک آتن برای قهرمانی. تیم قدیمی یونان بعد از شروعی نا امید کننده با تغییر سرمربی دوباره به روزهای خوبش برگشته و چند هفته ای است به هیچ تیمی رحم نمی کند. آنها باید در خانه به مصاف جیانینا بروند.

در این روزها بی شک ستاره اصلی المپیاکوس در بازی های لیگ کریم انصاری فرد است. ستاره ایرانی و باشخصیت این تیم یونانی بعد از مدتها سختی و دور ماندن از ترکیب تیمش در مسابقات اروپایی، حالا دوباره احیا شده و نشان داده اعتماد نکردن به او در ابتدای فصل بزرگترین خبط ممکن بوده است.

کریم در ۱۰ بازی این فصل حاضر بوده که ۷ تای آن از ابتدا و به صورت فیکس بوده و میانگین ۶۷ دقیقه حضور برایش به ثبت رسیده است. کریم تا به اینجا با زدن ۷ گل در کنار ستاره جیانینا یعنی پدرو کونده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

انصاری فرد که بی تردید یکی از متین ترین فوتبالیست های ایران هم به حساب می اید به دور از هر حاشیه ای خودش را به تیم تحمیل کرد و حالا امید اصلی گلزنی بهترین باشگاه یونان است. او در دو بازی اخیر سه گل زده و از ابتدای فصل تا به اینجا دو دبل را هم به نام خود ثبت کرده است. گلزنی های کریم برای سفیدقرمزها خوش یمن بوده و هر گلزنی مساوی بوده با رقم خوردن یک برد.

کریم اگر بتواند در ۱۶ بازی پیش رو تنها سه گل به ثمر برساند می تواند رکورد گلزنی اش در یک فصل فوتبال یونان را ارتقا ببخشد. او در سال اول حضور در پانیونیوس در ۳۰ بازی ۹ گل زد و ۴ پاس گل داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.