امید عالیشاه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خودش، اظهار کرد: خدا را شکر این مدت کابوس‌وار در حال‌ تمام شدن است. این مدت واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتم  که امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی به وجود نیاید.

 

او در ادامه‌ درباره میزان آمادگی‌اش برای بازگشت به میادین، گفت‌: من از آن دسته فوتبالیست‌هایی نیستم  که وقتی بازی نمی کنم تمرین هم نداشته باشم و شب زنده داری کنم. تمرینات اختصاصی خودم را انجام داده‌ام و طی هفته‌های اخیر هم با تراکتورسازی تمرینات خوبی را انجام داده‌ام. الان هم واقعا آماده هستم.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پایان خدمت سربازی به پرسپولیس باز خواهد گشت؟ گفت‌: بله. من با پرسپولیس قرارداد دارم و پس از پایان خدمت سربازی به این تیم باز می‌گردم. فعلا وضعیت و زمان پایان خدمتم مشخص نیست.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ صحبت‌هایش درباره هم گروهی ایران با ‌اسپانیا، پرتغال و مراکش، خاطرنشان کرد: در گروه سختی قرار داریم اما باید از این گروه لذت ببریم. بازی کردن برابر تیم‌هایی هم‌چون ‌اسپانیا و پرتغال می‌تواند جذابیت زیادی برای خودش داشته باشد و قاعدتا هر فوتبالیستی دوست دارد برابر این تیم‌ها بازی کند. درست است که این‌ها شرایط خوبی را در دنیا دارند اما هیچ کدام از بازیکنان ایرانی آن چنان اختلاف زیادی از نظر سطح فنی با بازیکنان اروپایی ندارند. با این حال امیدوارم که مقابل این تیم‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از گروه قائل است؟ بیان‌ کرد: سخت است و نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد. اما اگر ان‌شاء‌الله بتوانیم برابر مراکش نتیجه‌ خوبی بگیریم قاعدتا با روحیه بالاتری مسابقه را ادامه‌ می‌دهیم.

عالیشاه هم‌چنین ‌اضافه کرد: امیدوارم در نهایت تلاش کنم و بتوانم در جام جهانی ۲۰۱۸ به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دعوت شوم و به روسیه بروم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.