نیکی کریمی در انتقاد از پخش نشدن تیزرهای فیلم «آذر» از تلویزیون نوشت: «بعد از سال‌ها فعالیت هنرى که بخشى از آن حضور در تلویزیون و بازى در آن به احترام مخاطبانش بود، رسانه ملى که مى‌بایست چون پدر به همه نگاه یکسان داشته باشد با نگاه غیرخودى و غیرهمه گیر به ما مى‌نگرد.

به نظر مى‌رسد فیلم‌هاى تجارى چون بى‌خطر و ملى‌تر هستند مشمول حمایت بیشتری می‌شوند و گویى امروز از سینماى ایران همین طلب مى شود!

فیلم «آذر» درباره موضوع ساده‌ای حرف می‌زند که برای بعضی‌ها شنیدن آن سخت است. وقتی می‌بینم که سیستم پخش فیلم ، فقط ۱۵ سینما در اختیار آذر می‌گذارد و این درحالیست که فیلم‌های تجاری تا ۷۰ سینما در اختیار دارند و صدا و سیما هم بعد از کلی خرده فرمایش، تیزر فیلم را رد می‌کند ، تازه متوجه می‌شویم ماجرا چیست.

شاید این است که سینمای مردانه و صدا و سیمای مردانه ، از شما می خواهند که زن همان نقش سنتی و نهایتا کمدی را به عهده بگیرد تا به او اجازه دیده شدن بدهند.

من ٢٧ سال وارد این بازی نشدم ، نه در بازیگری‌ام ، نه در کارگردانی‌ام و نه تهیه‌کنندگی‌ام. من یک زن مستقل ایرانی هستم و به زن مستقل ایرانی فکر می‌کنم و برایش ارزش قائل هستم.»

نیکی کریمی تهیه کننده و بازیگر فیلم «آذر»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.