حمید درخشان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته مقابل پارس جم اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌هایی روی دروازه ایجاد کردیم که می‌توانستیم به گل برسیم و برنده بازی باشیم ولی هوشیاری خط دفاع و دروازه‌بان حریف مانع از این کار شد. ضمن اینکه تیم من مشکلات خاص و همیشگی خودش را دارد در حالی که پارس‌جم حداقل از نظر مالی درگیر مشکلات این چنینی نیست و تمرکز بازیکنانش روی فوتبال است.

وی افزود: فراموش نکنید ما با یک تیم بالای جدولی بازی کردیم که یقه خیلی از تیم‌ها را گرفته است و قطعاً این بازی برای ما دشوار بود ولی در نهایت مساوی هم نتیجه بدی نیست.

سرمربی نفت در مورد ناکامی مهاجم گلزن این تیم در هفته‌های اخیر عنوان کرد: آل‌کثیر کمی افت کرده است و به خاطر عدم تمرکز است. من خیلی سعی دارم به او کمک کنم ولی قبل از من خودش باید به خودش کمک کند. طبیعتاً مشکلات مالی و مسائلی که برای تیم ما ایجاد شد تمرکز بازیکن را می‌گیرد و روی عملکردش تاثیر منفی می‌گذارد. با این حال مطمئنم او به روزهای اوج بر می‌گردد.

درخشان در مورد گروه‌بندی جام جهانی و قرعه‌ای که به ایران خورد عنوان کرد: در جام جهانی طبیعتا باید انتظار رویارویی با تیم‌های بزرگ جهان را داشته باشیم و تیم آسان وجود ندارد ولی قرعه‌ سختی به ما خورد و با این شرایط کارمان برای صود سخت شده و عملاً می‌توان گفت شانس چندانی نداریم. البته نباید هم نا امید باشیم و با بازی‌های تدارکاتی خوب می‌توانیم خودمان را آماده حضور مقابل هر حریفی بکنیم. ولی نتیجه گرفتن مقابل اسپانیا، پرتغال و حتی مراکش کار راحتی نیست.

وی در پایان با اشاره به حذف نفت از آسیا و رفتن ذوب‌آهن به این رقابت‌ها گفت: متاسفم برای افرادی که در فدراسیون نشسته‌اند و به این راحتی حق نفت و بازیکنان این تیم که برای قهرمانی زحمت کشیدند را خوردند. دست به هر کاری می‌زنند تا حق نفت را پایمال کنند و دم از فوتبال پاک می‌زنند. ذوب‌آهن را هم دیدید که چطور نتیجه گرفت و تفاوت چندانی از نظر فوتبالی با ما ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.