مهدی مهدوی کیا درباره قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: این بدترین گروه ممکن بود. پرتغال قهرمان اروپا است و اسپانیا با قدرتش گروه بدی تشکیل داده‌اند اما برای فوتبال دوستان همه چیز مهیا شد. این سخت‌ترین گروهی بود که می‌توانست باشد. دانمارک کارمان را خراب کرد. اگر این تیم در گروه دو قرار می‌گرفت ما به گروه سه می‌رفتیم.

او افزود: تجربه دیدار رسمی با اسپانیا نداشتیم اما کی‌روش فوتبال پرتغال را خوب می‌شناسد. بازی با مراکش به عنوان بازی اول، کلید کار است. همه امیدواریم چون تیم ملی خوب صعود کرده و مربیان هم کارش را بلد است.

مهدوی‌کیا همچنین بیان کرد: فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و دیدار با مراکش بازی راحتی نیست. بازیکنان خوبی در اروپا دارد و تیم ساده‌ای نیست اما اگر بخواهیم به صعود فکر کنیم، باید برد برابر مراکش را به دست آوریم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی درباره شناخت کی‌روش از پرتغال خاطرنشان کرد:‌ کی‌روش شناخت کافی از پرتغال دارد اما قرار گرفتن او مقابل تیم سابقش سخت است. به عنوان مثال اگر یک مربی ایرانی این اتفاق برایش می‌افتاد، شایعه‌های زیادی برایش می‌ساختند اما در دنیای حرفه‌ای فوتبال این اتفاقات می‌افتد و امیدوارم کی‌روش حماسه خلق کند و پرتغال را شکست دهد.

انتهای پیام

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.