محمد تقی‌زاده در گفت‌وگویی، اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سمند متخلف با ۱۲ میلیون تومان جریمه توسط مأموران راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان اسلامشهر متوقف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: مالک این خودرو سمند که ساکن یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است، خودرو خود را در یکی از میادین اصلی شهر اسلامشهر و در زیر تابلو توقف ممنون و حمل با جرثقیل پارک کرده بود که با مراجعه مأموران راهنمایی و رانندگی این خودرو اعمال قانون و به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس پلیس راهور اسلامشهر بیان کرد: پس از انتقال خودرو متخلف به پارکینگ و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که این خودرو دارای مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان جریمه است.

تقی‌زاده با بیان اینکه توقف در نقاط ممنوع از جمله دور میادین اصلی شهر، یکی از شایع‌ترین تخلفاتی است که علاوه بر تضییع حقوق شهروندان، باعث ایجاد ترافیک در معابر می‌شود تأکید کرد: مأموران راهنمایی و رانندگی به شدت با این‌گونه تخلفات برخورد و ضمن اعمال قانون برای راننده متخلف، خودرو وی نیز به پارکینگ منتقل و متوقف می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین چند روز گذشته با کنترل مسیرهای اصلی سطح شهرستان تعدادی خودروی سواری و یک دستگاه خودروی سنگین که دارای جرایمی بالای ۴ میلیون تومان بودند، متوقف و روانه پارکینگ شدند.

رئیس پلیس راهور اسلامشهر خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن ایجاد آرامش و امنیت در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، سبب ایجاد نظم و انظباط ترافیکی در سطح شهر می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.