پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان پس بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: باید از کادر فنی تیم تشکر کنم که باعث رشد من شده‌اند. داود فنایی مثل برادر بزرگ‌تر من است و افتخارم این است که با او کار می‌کنم. همچنین از مجید جلالی تشکر می‌کنم که به من اعتماد و از لحاظ روحی و فنی کمکم کرده‌ است.

او اضافه کرد: در اواخر بازی ۱۰ نفره شدیم و فشار به دروازه‌ ما بیشتر شد وگرنه ما حتی می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. استقلال تیم خیلی بزرگ و قدرتمندی است و تاکتیک این تیم عوض شده است.

نیازمند درباره نیمکت نشینی رحمان احمدی تصریح کرد: افتخار می‌کنم که با او کار می‌کنم. من در این مدت از رحمان احمدی خیلی چیزها یاد گرفتم. احترامش برای من واجب است. او دوست و برادر من است. جلالی این فرصت را در اختیار من گذاشت و خوشحالم از این که سرمربی به من اعتماد کرده است. من هم توانسته‌ام تا حدودی جواب اعتماد او را بدهم.

نیازمند در پاسخ به این سوال که چرا پیکان افت کرده است اظهار کرد: من افتی در پیکان نمی‌بینم. ما با این بضاعت وقتی توانستیم هفت برد متوالی را به دست بیاریم، بسیار کار محشری کردیم. نقاط ضعفی داریم که نیم فصل دوم بر طرف می‌کنیم.

دروازه بان پیکان درباره امید حضورش در تیم ملی بیان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. همه تلاشم را می‌کنم که نظرکی‌روش را جلب کنم. او هم با انتخاب بازیکن‌هایش نشان داده که لیگ را خوب رصد می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.