حتما شما نیز مثل ما سامانه هایی برای خرید بلیط هوپیما می شناسید . این سایت ها و پلتفرم های دیجیتال به وجود آمده اند که ارزان ترین و مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما را به مسافرین هوایی ارائه کنند . یکی از این سامانه های خرید بلیط هواپیما سفرستان می باشد. سفرستان در روزهای گذشته ۷ عدد آیفون (iphone ۷) به مشتری های سایت خود هدیه داد. و البته یک برنامه فروش بلیط هم با سینما تیکت برگزار کردند که شدیدا مورد استقبال اهالی سینما و گردشگری قرار گرفت.

البته بزرگ ترین قرعه کشی خرید بلیط هواپیما با جایزه ۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی تا چند روز آینده در این مجموعه برگزار خواهد شد.

 خرید بلیط هواپیما ارزان

بیشتر افراد هنگامیکه دست به تنظیم بودجه‌ی سفر می‌زنند در رابطه با تامین هزینه‌های این بخش از سفر (خرید بلیط هواپیما) دغدغه‌های خاص خود را دارند و همیشه هم برایشان جذاب است که بتوانند بهترین بلیط هواپیما را با ارزان ترین قیمت خریداری کنند. هرچند حجم زیاد تبلیغات و اطلاعات به طور معمول برای مخاطبان بیشتر گیج کننده است تا اینکه راهنما باشد، اما به واقع راه‌ها و توصیه‌هایی وجود دارد که بتوانید به کمک آنها با قیمتی مناسب‌تر  بلیط هواپیما خریداری کنیم و از سفر خود بیشتر لذت ببریم. در ادامه یکی از این سامانه های معتبر آشنا می شویم.

safarestan

بلیط هواپیما را زودتر تهیه کنید ، به نفع شماست

برای یک خرید بلیط پرواز اقتصادی و نسبتا کم هزینه تر هیچ موضوعی بهتر از یک برنامه‎ریزی بلندمدت آن هم برای پروازهای طولانی نیست. (چون در تعطیلات بلیط هواپیما گران خواهد شد) بسیاری از تعطیلات این امکان را به ما می‌دهند تا از مدتها پیش برای آن برنامه‎ریزی نماییم به طور مثال در تعطیلات تابستانی یا زمستانی فرصت داریم تا از چند هفته و حتی چند ماه قبل، برنامه‌ی سفر را هماهنگ کنیم. در این مواقع می‌توانید زودتر خرید بلیط هواپیما خود را انجام دهید، و به این ترتیب  با قیمتی مناسب گزینه‌ی مناسب را انتخاب نمایید.

بلیط هواپیما را با بررسی دقیق بخرید

پیش از خرید بلیط هواپیما، قوانین و شرایط خطوط هواپیمایی را دقت بررسی کنید و ببینید که با توجه به موقعیت و عمچنین شرایط شما کدام گزینه مناسب‌تر است. به طور مثال اگر تعداد بار (وسیله)هایی که می‌خواهید با خود به داخل هواپیما ببرید، زیاد است، بررسی کنید کدام خط این امکان را به شما می‌دهد؛ اگر مقصدی که می‌خواهید به آن سفر کنید برای خرید بسیار مناسب بوده و این احتمال را می‌دهید که هنگام بازگشت بارتان زیاد باشد، بلیط هواپیمایی را تهیه کنید که قوانین حمل بار با شرایط شما مناسب بوده و احتمال پرداخت اضافه بار برای شما کمتر می‌شود.

در صورت سفر با فرزندان خردسال نیز، می‌توانید قوانین و قیمت‌های خطوط هوایی مختلف را بررسی کرده و بهترین و به صرفه‌ترین بلیط را انتخاب کنید.

safarestan3

کدام بلیط هواپیما مناسب من است؟

انتخاب کلاس پرواز تا حد زیادی به مقصدی بستگی دارد که می‌خواهید به آنجا سفر کنید، برای مثال بلیط هواپیما استانبول یا بلیط هواپیما تهران. در پرواز‌های کوتاه کلاس پرواز اقتصادی به صرفه‌تر است. اما اگر به مقصدی می‌روید که پرواز شما در حدود هشت ساعت یا بیشتر خواهد بود، بهتر است در کلاس‌های بالاتری بلیط هواپیمایتان را تهیه کنید تا بتوانید در پرواز احساس راحتی بیشتری داشته‌باشید.

بلیط هواپیمای بیزنس(business class flight) معمولا گران تر از فرست کلاس(first class flights) و همیشه هردو کلاس گران تر از اکونومی(economy class flight) هستند.

بلیط هواپیمای چارتر نیز معمولا به دلیل اجاره ای بودن پرواز و یا صندلی ها معمولا ارزان و به صرفه تر است هرچند در صورت نرسیدن به پرواز قطعا پول شما سوخت می شود (charter flights) که خوب باید این ریسک را پذیرفته باشید.

چرا از سفرستان بلیط بخریم

رابطه‌ی سفرستان با مخاطبانش، رابطه‌ای دو طرفه است، شما می‌توانید به سفرها و خطوط هوایی امتیاز دهید و با هر خرید نیز به امتیاز خود بیافزایید،(مهم نیست بلیط هواپیما تبریز یا بلیط هواپیما صربستان را خرید باشید، فقط امتیاز کسب کنید) هر مسافر با کسب این امتیازها می‌تواند در قرعه‌کشی هفتگی آیفون7 شرکت کرده و همچنین شانس برنده شدن خود را برای جایزه‌ی بزرگ 250 میلیون ریالی پایان کمپین فروش ویژه سفرستان امتحان کند؛ تجربه‌ای درجه یک با استاندارد بالا در زمینه خرید بلیط هواپیما ارزان را تجربه کنید و چه در سفرهای داخلی و چه در سفرهای خارجی آسان و راحت و به صرفه سفر کنید.

سفر بخیر

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.