پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لفاظی‌های محمد بن سلمان علیه مقامات کشورمان، اظهار کرد: عربستان در جریان پیروزی مقاومت و نابودی داعش، شکست سختی متحمل شده است.

وی ادامه داد: آل سعود صدها میلیارد دلار برای داعش هزینه کرد تا بتواند ظرفیت‌های مقاومت در منطقه از بین ببرد اما ناکام ماند.

سروری با اشاره به خوش رقصی‌های آل سعود برای آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: اهداف سعودی‌ها در حمایت از گروه‌های تکفیری نه تنها محقق نشده بلکه تودهنی محکمی هم از جبهه مقاومت خورده‌اند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت در منطقه به سمت رشد و شکوفایی حرکت کرده است، گفت:  بعد از شکست‌های پی در پی عربستان در منطقه، منتظر جیغ‌های بنفش و رنگی آنان به ویژه بن سلمان بودیم.

وی تاکید کرد: آل سعود در یمن مجبور شد عقب نشینی کند و پبذیرد که فرودگاه یمن باز شود، هر چند در عمل اینکار را انجام ندادند اما همین عقب نشینی  نشان می‌دهد که ماشین جنگی آنها در یمن هم به گل نشسته است.

سروری با بیان اینکه عربستان یاران قبلی‌اش را از دست داده  است و دیگر در کنار عربستان نیستند، اضافه کرد: استراتژی جمهوری اسلامی که متکی به وحدت، همکاری و همدلی میان ملت‌هاست، به بار نشسته است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هر روز فشار ملت‌ها بر نگاه تکفیری بیشتر می‌شود، گفت: امروز اگر بخواهیم دیکتاتوری را تعریف کنیم، باید نام مقامات آل سعود را در کنار آن قرار بدهیم، کشوری که در قرن  ۲۱ در همین چند روز گذشته به زنان اجازه رانندگی داد و این را افتخار خودش می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران در تمامی عرصه‌ها به صورت مستقیم نقش آفرینی می‌کنند اما در عربستان یک نفر برای مردم آن کشور تصمیم می‌گیرد و عملا ملت عربستان دخالتی در تعیین سرنوشت خود ندارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.