ظاهراً پرونده بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تمامی ندارد و هر بار با یکی از این گزنیه‌ها تسویه حساب می‌شود، پرونده دیگری از بدهی‌های این باشگاه رو می‌شود که تهدید به شکایت از AFC و فیفا می‌کنند.

در این شرایط که پرسپولیس با استعفای مدیرعامل خود روبرو شده و با سرپرست اداره می‌شود، این مسائل هرکدام اداره این باشگاه را سخت می‌کند.

جدیدترین پرونده بدهی باشگاه پرسپولیس مربوط به اشپیتیم آرفی، مهاجم آلبانیایی سابق این تیم است که به مبلغ ۱۰۹ هزار یورو است و این باشگاه تا روز یکشنبه فرصت دارد آن را پرداخت کند. با این وجود مسئولان باشگاه هنوز هیچ اقدامی برای تسویه حساب با این بازیکن انجام نداده‌اند.

در همین راستا، آقاجانی، وکیل آرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: فرصت پرسپولیس یکشنبه به پایان می‌رسد ولی هنوز هیچ صحبتی برای پرداخت آن صورت نگرفته است. بازیکن به دلیل علاقه‌ای که به باشگاه دارد تا الان صبر کرده و دست به شکایت نزده است ولی باشگاه نباید از این قضیه سو استفاده کند.

وی افزود: مدارک ترجمه شده آماده ارائه به AFC هستند و اگر اقدامی از سوی باشگاه پرسپولیس برای تسویه آن نبینیم مجبور می‌شویم از باشگاه شکایت کنیم.

آرفی در لیگ‌های نهم و دهم عضو پرسپولیس بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.