هفته هشتم لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار از ساعت ۱۵ در شهرهای تهران و اردکان آغاز شد.

در یکی از این دیدار ها تیم والیبال سایپا تهران پس از برکناری سرمربی بلغاری خود به دلیل کسب نتایج ضعیف در خانه والیبال و در حضور تنها ۵۰ تماشاگر میزبان سارویه ساری دیگر تیم بحران زده لیگ بود که در پایان نارنجی پوشان پایتخت موفق شدند سه بر یک برابر حریف شمالی به پیروزی برسند.

محمد شعبان خمسه که به تازگی هدایت سایپا را بر عهده گرفته است در نخستین دیدارش توانست سه امتیاز حیاتی را برای خودروسازان کسب کند.

بازیکنان سایپا ست های این دیدار را ۲۵ بر ۱۹، ۱۷بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۶ به سود خود تمام کردند.

سارویه ساری با قبول این شکست خارج از خانه با دو برد و شش باخت هفت امتیازی باقی ماند تا روز های سیاه این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

سایپا هم با چهار برد و چهار شکست مجموع امتیازاتش را به عدد ۱۲ رساند تا بتواند جایگاهش در میانه های جدول را حفظ کند.

در دیگر دیدار همزمان خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی این شهر میزبان تیم رده سومی شهرداری ورامین بود و موفق شد در پایان با نتیجه سه بر صفر برابر مهمانش به برتری دست یابد تا کمی از شرایط بحرانی دور شود.

شهرداری ورامین هم که با دو پیروزی متوالی در هفته های اخیراً توانسته بود جایگاه سوم را در اختیار داشته باشد با باخت برابر خاتم و در صورت پیروزی رقبا شاید در جدول رده بندی نزول داشته باشد.

شاگردان عباسعلی میرحسینی در تیم خاتم هم با کسب چهارمین بردشان هم با هوادارانشان آشتی کردند و با رساندن امتیازاتشان به عدد یازده می توانند در پایان هفته خود را در بین هشت تیم بالای جدول ببینند.

ست های این دیدار با امتیاز های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۷ بر ۲۵ به سود خاتم پایان یافت.

در دیگر دیدار های هفته هشتم از ساعت ۱۶ در شهرآورد آذربایجان شهرداری ارومیه رو در روی شهرداری تبریز قرار می گیرد و پیکان در کاشان مهمان رعد پدافند است.

از ساعت ۱۷:۳۰ نیز بانک سرمایه در دیداری حساس به مصاف کاله آمل می رود و هاوش گنبد در خانه میزبان شمس تهران با انگیزه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.