به گزارش مهر، وینفرید شفر یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان اظهار کرد: خوشحالم که در اولین بازی خارج از خانه با استقلال به مشهد سفر می کنم و می توانم این شهر زیبا و مقدس را ببینم، خیلی ناراحت هستیم به خاطر زلزله غرب ایران و امیدوارم آسیب دیدگان به زودی شرایط خوبی برای ادلمه زندگی بدست آورند.

وی افزود: اردو خوبی در کیش برگزار کردیم و بسیار جدی و سخت در کنار یکدیگر تلاش کردیم و در حال حاضر قوی تر و متحد تر نسبت به قبل هستیم.

شفر خاطرنشان کرد: در اردوی آماده سازی فرصت بیشتری برای آشنایی با بازیکنان و شرایط تیم داشتم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: به هیچ عنوان بازی فردا برابر سیاه جامگان دیدار راحتی نیست زیرا همه تیم ها برابر استقلال با تمام توان به میدان می آیند.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بتوانیم هواداران استقلال را در مشهد خوشحال کنیم برای این کار نیاز داریم در ۹۰ دقیقه تلاش کنیم و به بهترین شکل توپ را به گردش بیاوریم.

شفر در خصوص پست اینستاگرامی خود مبنی بر دیدار دوستانه با پرسپولیس عنوان کرد: ما همه باید باهم کار کنیم برای بهتر شدن فوتبال ایران، چندروز پیش با برانکو صحبت کردم که ما چه کاری می توانیم برای کمک به مرم آسیب دیده انجام دهیم و به این نتیجه رسیدیم که می توانند جوانان استقلال و پرسپولیس در بازی خیریه به میدان بروند.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: تمام مربیان باشگاهی برای فوتبال ایران دارند کار می کنند زمانی که در باشگاه ها خوب کار شود در نهایت فوتبال بهتر و تیم ملی بهتری برای جام جهانی روسیه خواهیم داشت.

شفر ادامه داد: من در ۳ دوره مربی تیم های ملی مختلف بودم و همواره به مربیان باشگاهی تاکید می کردم که شما ها باید برای فوتبال کشور بازیکن بسازید.

وی خاطرنشان کرد: از محروم شدن دو بازیکنم بعد از دربی به شدت غافلگیر شدم در حال حاضر نمی خواهم در این باره صحبت کنم.

شفر تاکید کرد: ما خیلی سخت تمرین می کنیم و راهی طولانی در پیش داریم، در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم نمی توانم چیزی بگویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.