به گزارش ایلنا، تمرین صبح امروز استقلال با اتفاق جالب همراه بود و آنها با رقیب سنتی خود در زمین شماره دو دیدار کردند. مساله‌ای که باعث جلسه‌ای کوتاه مابین سرمربیان آلمانی و کروات دو تیم نیز شد.

 

بعد از آن وینفرد شفر در صفحه رسمی خود خبر از برگزاری دیداری دوستانه با حضور بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به سود زلزله زدگان کرمانشاه داده است: همانطور که می دانید زمین تمرین ما این روزها با تیم های زیادی ازجمله پرسپولیس مشترک است. این موضوع اتفاق خوبی نیست اما باعث شد تا من فرصت داشته باشم تا با برانکو ایوانکوویچ صحبت کنم.

سرمربی آلمانی استقلال در ادامه نوشت: ما درباره موضوع زلزله با یکدیگر صحبت کردیم و هر دو پذیرفتیم که استقلال و پرسپولیس می توانند و باید در کنار یکدیگر به این موضوع شاید با یک دیدار دوستانه میان گروهی از افراد معروف کمک کنند. ما حریف هستیم و حریف خواهیم ماند اما برای روبه رو شدن با این تراژدی ما باید در کنار یکدیگر باشیم تا بتوانیم کمک و همیاری انجام دهیم. ما باز هم یکدیگر را خواهیم دید و در هفته آینده درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

شفر تصمیم دارد تا با همکاری برانکو بازی خیرخواهانه میان بازیکنان استقلال و پرسپولیس و یک تیم منتخب دیگر برگزار کند تا عواید بلیت فروشی آن در اختیار زلزله زدگان قرار بگیرد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.