به گزارش ایلنا، مجید جلالی با حضور در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت اظهار داشت: اول از هر چیزی باید از بازیکنانم تشکر کنم. علیرغم تمام فضای سنگینی که علیه ما به وجود آوردند. ظرفیت ما مشخص است و از ۱۲ بازی ۲۴ امتیاز و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. بازی خوبی انجام دادند و ما موقعیت خوبی ایجاد کردیم. وقتی آنها را استفاده نکنیم معلوم است که آنها از تک فرصت‌های خود سود می‌برند و البته به نظرم قضاوت هم می‌توانست عادلانه تر باشد. ما بعد از موقعیت گل سه بار شانس گل داشتیم وسه بار تک به تک را از دست دادیم و به هرحال این هم فوتبال است و یک روز هم اینطور می‌شود.

وی افزود: سال‌هاست که من کار می‌کنم و نزدیک به ۴۰ سال است. در طول این سال‌ها همیشه سعی کردم بهترین خدمات را به فوتبال کنم و در کمال صداقت کار کنم. جوانان زیادی را به فوتبال آوردم که البته خودشان هم شایسته بودند. اما هر وقت در طول این سال ها هر وقت تیمم امده جان بگیرد حواشی ساختند تا لطمه بخوریم. اکنون هم همین کار را کردند.

سرمربی پیکان در ادامه گفت: پرسپولیس را ببینید که کجای کار بود و یهو در یک هفته در پس اختلافی که بین دو مربی به وجود آمد چه شدند. به هرحال این مسائل حاشیه‌ای همیشه تاثیر خودش را دارد. آنهایی که این کار را کردند خوشحال باشند اما من همواره در طول این سال‌ها به کاری که کردم افتخار می‌کنم و نمی‌دانم تا چه زمانی کار کنم اما تا زمانی که باشم همین کار را می‌کنم. مسیری که می دانم صادقانه بوده و برای موفقیت تلاش کردم. با عشقی که به کارم، به فوتبال و به جوانان دارم. دیشب وقتی می خواستم بخوابم از خدا گله کردم که چرا من اینجا به دنیا آمدم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.