به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا آریایی،مدیرکل بحران استان لرستان با اشاره به آخرین وضعیت استان لرستان بعد از زمین لرزه دیشب گفت: خوشبختانه در استان آرامش کامل برقرار است و برق برخی مناطق که بر اثر زمین لرزه قطع شده بود نیز وصل شده و در استان منطقه‌ای که برق آن قطع شده باشد نداریم.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به برخی مناطق روستایی و شهری که بافت فرسوده داشتند افزود: در شهرستان‌های رومشکان و کوهدشت به برخی مناطق روستایی و شهری که داری بافت فرسوده و نامقاوم بود خساراتی وارد شده که خوشبختانه تلفات جانی و انسانی نبوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان لرستان گفت: در شهرستان کوهدشت ۲ نفر دارای مجروحیت جزئی شدند که حال ان‌ها نیز خوب است و خداروشکر مشکل خاصی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر شهر‌های استان ستاد بحران امشب جلسه تشکیل داده است عنوان کرد: به تمام دستگاه‌های و بخش‌های امدادی اعلام کرده ایم تا ۴۸ ساعت در حالت آماده باش باشند که در وصرت نیاز هم به استان کرمانشاه کمک شود.

آریایی تصریح کرد: مردم شریف استان نگران نباشند چراکه هیچ مشکلی در سطح استان وجود ندارد و همه چیز در آرامش کامل است.

بر اثر زمین لرزه ۶.۶ ریشتر امشب استان‌های لرستان، همدان، ایلام، مرکزی و تعداد زیادی از شهر‌های استان لرستان به لرزه درآمدند؛ و مردم ساعاتی را در کوچه‌ها و خیابان‌ها سپری کردند.

این زمین لرزه در ازگله و قصر شیرین استان کرمانشاه بوده و سبب شده تا برق پلدختر و کوهدشت و دلفان ساعاتی قطع شوند که وصل شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.