به گزارش مهر، وینفرد شفر در مورد اردوی استقلال در جزیره کیش ضمن اشاره به کیفیت اردوی کیش از نظر کیفیت هتل و زمین تمرین بیان داشت: همانطور که ملاحظه می کنید من و کل تیم از اردوی کیش راضی هستیم و نشانه آن لبخند من است.

وی در مورد دستیار جدیدش عنوان کرد: ساناک یک مربی بسیار خوب و حرفه ای است یک بار بهترین مربی کشور چک شده و در زمینه تیم های پایه دارای رزومه بسیار عالی و قابل قبولی است.

شفر خاطرنشان کرد: با حضور ساناک بازیکنان جوان استقلال می توانند بهترین استفاده و بهره را در جهت رسیدن به اهداف خود ببرند.

شفر هدف از برپایی اردوی کیش را  مرور و تمرین مسائل تاکتیکی تیمف بررسی روش های تعامل و ارتباط بازیکنان، تغییر بعینه فضای تیم و مسائل روحی و روانی بازیکنان عنوان کردند.

وی افزود: بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند. امیدواریم بعد از وقفه ای که در انجام مسابقات لیگ افتاده بتوانیم ادامه لیگ را با قدرت دنبال کنیم و یکی از مدعیان لیگ باشیم.

تیم استقلال تهران در هتل ایران جزیره کیش مستقر شده است، این هتل دارای امکانات رفاهی، ورزشی و تفریحی از جمله سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و رستوران با تنوع غذایی ویژه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.