به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: دادگاه حکم پسر جوانی که با ضربات تبر، پدرش را در استهبان به قتل رسانده بود صادر کرد.

وی افزود:متهم در جریان بازجویی انگیزه خود را از ارتکاب به قتل «اختلافات خانوادگی» اعلام کرد و گفت: مدت‌ها بود که با پدرم به دلیل موضوعاتی اختلاف داشتم، روز حادثه نزد او رفتم تا در همین مورد با هم حرف بزنیم و اختلافمان را حل کنیم، اما این اتفاق نیفتاد و بحث ما به درگیری فیزیکی ختم شد و من تبری را برداشتم و ضربه‌ای به او زدم، نمی‌د انم چه شد، ترسیده بودم و به سرعت فرار کردم.

سرهنگ محمدی ادامه داد: متهم نزد بازپرس به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات ماموران پی بردند که این جوان پرونده پزشکی دارد از این رو به بررسی موضوع پرداخته و مشخص شد که این پسر دچار مشکلات روحی و روانی و دو قطبی است از این رو وی برای معاینه به پزشکی قانونی معرفی شد که در نهایت دو قطبی بودن این جوان تایید شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اظهار داشت: بدین ترتیب برای این پرونده قرار موقوفه صادر و پسر جوان برای درمان به بیمارستان اعصاب و روان منتقل شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.