به گزارش خبرآنلاین، فیلمبرداری «آهوی پیشونی سفید ۲» در حالی به نیمه راه رسیده که حسام نواب صفوی این بار در نقش بــَـبر وکیل مدافع جلوی دوربین فرشاد خالقی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی رفته است.

حسام نواب صفوی در این فیلم سینمایی بازیگر نقش وکیل مدافع شخصیت پیشونی طلا، مادر آهوی پیشونی سفید شده است.

طراحی گریم نواب صفوی و دیگر بازیگران این اثر موزیکال با موضوع کودک و نوجوان را شهرام خلج و طراحی لباس آن را سحر گوران عهده‌دار هستند.

در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» آمده است: «اختاپوس از درون یک غار امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند، او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها بل بله را به خدمت گرفته است اما آهوها با نقشه‌ پیشونی‌ سفید از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر آهوی پیشونی‌ سفید برگشته تا آهو را از سالار یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و پیشونی‌سفید به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما... .»

محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، سیدجواد هاشمی، امیر سهیلی، امیررضا احمدی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، فرزانه زهره‌وند، رکسانا وطن‌خواه و ساناز نادری در «آهوی پیشونی سفید۲» ایفای نقش کرده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.