به گزارش ایلنا، حسین کعبی که ۱۵ماه از حضورش در ترکیب سپیدرود رشت می‌گذرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد که شرایط دوری از خانواده و فرزندش برایش غیرقابل تحمل شده بر این اساس قصد دارد حداکثر تا نیم فصل در رشت زندگی کند.

این اقدام کعبی که با ناراحتی بازیکنان و کادرفنی مواجه شده همینطور خاطر هواداران را هم آزرده کرده است چون کعبی بارها اعلام کرده بود به دلیل علاقه‌اش به مردم این شهر پس از صعود به همراه سپیدرود به لیگ برتر به تعهدش ادامه داده و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

مدافع سابق پرسپولیس تهران که سال‌ها در تیم ملی حضور داشت پس از دو سال غیبت در مستطیل سبز سپیدرود را برای بازگشت به فوتبال انتخاب کرد و به عنوان کاپیتان در این تیم از اهمیت ویژه‌ای برای هواداران پرشور گیلانی برخوردار است.

اهمیت حضور کعبی در ترکیب تیم و دوندگی و تعصبش برای موفقیت تیم تازه لیگ برتری شده تا حدی بالاست که پس از اعلام خبر کناره گیری‌اش هواداران سپیدرود بارها با تلفن او تماس گرفته‌اند و خواستار برگزاری جلسه مسئولان باشگاه و سرمربی با این مدافع کهنه کار شده اند.

کعبی علت اصلی خداحافظی‌اش را دوری از فرزندش، بردیا، عنوان کرد و اینکه شرایط تحصیلی‌اش مانع حضور او در شهر رشت شده؛ اکنون موقع تصمیم گیری باشگاه سپیدرود است تا مهم‌ترین مهره تیمش را با هماهنگی و مساعدت برای فراهم کردن شرایط تحصیلی بردیا در رشت، حفظ کند. باید دید مسئولان این باشگاه مردمی و پرطرفدار برای منصرف کردن کعبی از تصمیمش چه مقدار اهمیت قائل خواهند شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.