به گزارش مهر، رضا دولتشاهی در گفتگویی مستقر در مرز چذابه اظهار کرد: پارکینگ های مرز چذابه و شلمچه هنوز هم ظرفیت برای پارک خودرو دارد و در عین حال بخشی از خودروها نیز در حال خروج هستند؛ البته این خروج خودروها خیلی کم است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک خیلی روان و عادی در مرزها مشاهده می شود، افزود: تا حدودی فعلا ورود و خروج زائران حسینی برابر است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: پیش بینی می شود که موج بازگشت زائران از امروز شروع شود. با توجه به اینکه اکثر زائران حسینی شب به کشور برمی گردند به تمامی آنها توصیه می کنیم که هنگام بازگشت حتما قبل از خروج خوددروها از پارکینگ استراحت را لازم داشته باشند.

دولتشاهی بیان کرد: متأسفانه سال گذشته برخی از زائران به محض ورود خودروهای خود را از پارکینگ خارج و با سرعت به سمت شهرهای خود حرکت می کنند و این مسئله باعث می شد که مثلا در یک روز ۵۰ فقره واژگونی در یک محور داشتیم.

وی در پایان عنوان کرد: محورها قطعا درد ایام بازگشت زائران حسینی شلوغ می شود و شاید در برخی از آنها هم ترافیک سنگین شود، بنابراین از آنها تقاضا داریم تا ضمن استراحت کافی با آرامش رانندگی کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.