به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از حضور در تمرین پرسپولیس و برگزاری بازی دوستانه تیمش، اظهار داشت: اولین تمرین ما صبح بود و عصر هم تمرین کردیم. همیشه گفتم بازی بهترین تمرین است. در بازی سرعت هست، استارت زده می‌شود و سازماندهی تیمی حفظ می‌شود. همیشه بازی بهتر از تمرین است. از بازی امروز بسیار راضی هستم، چون آنها عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی پرسپولیس در مورد استعفای علی‌اکبر طاهری خاطرنشان کرد: امروز بازگشتم و این خبر را تازه شنیدم، قبل از این از این مسئله خبر نداشتم به همین خاطر نظری ندارم چرا که از باشگاه خبر رسمی نرسیده و هرچیزی شنیدم از طریق مطبوعات بوده است. نمی‌دانم دلیل این مسئله چه بوده، طاهری در این اواخر خیلی گرفتار بود و مشغله کاری‌اش زیاد بود، او به تنهایی علیه تمامی مشکلات تلاش می‌کرد.

برانکو در رابطه با اینکه آیا قبل از این با طاهری صحبتی در این مورد داشته عنوان کرد: امروز به ایران بازگشتم، بعد از بازی با سایپا آخرین تماس را با یکدیگر داشتیم و سپس به کرواسی رفتم و طاهری هم راهی کربلا شده است.

وی در مورد اینکه آیا استعفای طاهری گره تمدید قرارداد او را کور نخواهد کرد، اظهارداشت: اینطور فکر نمی‌کنم، باید همه ببینیم چه تصمیمی برای آینده باشگاه بهتر است. این ۳ سال که با طاهری بودیم نتایج تیم بسیار درخشان بود، باشگاه از هر جهت پیشرفت کرده و من خودم هم که با باشگاه همکاری داشتم می‌دانم چه مشکلاتی وجود داشت.

برانکو در رابطه با اینکه بیرانوند اعلام کرده در نیم فصل قصد جدایی دارد و او آنقدر در پرسپولیس امنیت خاطر دارد که هرازچندگاهی این حرف‌ها را می‌زند، تصریح کرد: چه کسی گفته او اینقدر از جایگاهش مطمئن است؟من با بیرانوند صحبت کردم و او اعلام کرده جایی نمی‌رود.

وی در رابطه با اینکه بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه تختی اعلام کرده پرسپولیس را در نیم‌فصل ترک می‌کنم، گفت: وقتی بیرانوند به ایران بازگشت با او صحبت می‌کنم، آخرین حرف بیرانوند این بود که از پرسپولیس نمی‌روم، به هر حال سربازی هم اجبار است و او باید سربازی را پشت سر بگذارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بیرانوند اعلام کرده قبل از بازی با استقلال خوزستان با برانکو صحبت کرده است، اظهارداشت: بله، ما صحبت کردیم و او اعلام کرد در پرسپولیس می‌ماند.

برانکو در پاسخ به این سوال که اما بیرانوند حرف دیگری می‌زند، تصریح کرد: من چیزی که او گفت را بیان می‌کنم. حالا وقتی به ایران بازگشت باز هم صحبت می‌کنیم. او همچنان گلر ما است و طبیعی است که تا جایی که بتوانیم از او استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا بیرانوند فکر می‌کند پرسپولیس متکی به فرد شده که این حرف‌ها را مطرح می‌کند؟ اظهارداشت: ما چنین بازیکنی نداریم، هیچ بازیکنی مهمتر از باشگاه نیست. بیرانوند بحث سربازی را دارد. شما فکر می‌کنید اگر بیرانوند برود این سکوها (سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی) پایین می‌ریزد؟ به هر حال بازیکنان و هرکسی سربازی را پشت سر می‌گذارد.

برانکو در مورد اینکه آیا سفر او به کرواسی به خاطر پیشنهاد تیم ملی این کشور بوده است؟ اظهارداشت: خیر، من در تعطیلات بودم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.