به گزارش مهر، رضا جعفر زاده در سخنانی به وضعیت تهیه بلیت های هواپیمایی اشاره کرد و اظهار داشت: نکته ای که این روز ها دغدغه زوار ابا عبدالله الحسین (ع) است تهیه بلیت هواپیمایی است که خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداریم.

وی افزود:پرواز های خارجی علی رغم اینکه به صورت رقابتی است اما یک نرخ برای آن مشخص شده است.

جعفر زاده ادامه داد: با توجه به اینکه پرواز های برگشتی ما به صورت خالی است اما با هماهنگی شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری نرخی مصوب مشخص و اعلام شد.

وی با در خواست از  زوار که از دفاتر قانونی معرفی شده اقدام به تهیه بلیت کنند، بیان داشت: لازم است زوار از طریق دفاتری که اعلام شده و مورد قبول شرکت هواپیمایی بوده بلیت های خود را تهیه کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: ممکن است در برخی از دفاتر به دلیل اینکه تقاضاها مختلف است ظرفیت کامل باشد اما با این حال شرکت هواپیمایی هما آماده ارائه بلیت تهران به مقصد نجف است.

جعفر زاده عنوان کرد: ممکن است برخی از زوار از دفاتری که اعلام نشده اقدام به تهیه بلیط کرده باشند که بالاتر از نرخ مصوب باشد.

وی با تاکید بر اینکه با هر نوع گران فروشی برخورد می شود، اظهار داشت: افرادی که بالاتر از نرخ مصوب بلیت خود را تهیه کرده اند با داشتن مستندات لازم و بلیتی که باطل نشده باشد می توانند به سازمان هواپیمایی کشور مراجعه کنند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.