به گزارش مهر، در ادامه اتفاقات عجیب در رشته بوکس، گفته می شود عصر امروز جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی برگزار می شود. این در حالی است که تیم ملی بوکس در حال حاضر تا پایان دی ماه با مربی فنی کوبایی قرارداد دارد و علت تصمیم عجیب و عجولانه فدراسیون بوکس برای قطع همکاری با وی و انتخاب سرمربی جدید شک برانگیز است.

پیش از این سفارش برخی آقازاده ها برای انتخاب مهره های مدنظر خود برای سرمربیگری تیم ملی بوکس خبر داده بود. در حالی که سرپرست جدید فدراسیون بوکس یک ماه پس از آمدن خود به این فدراسیون این موضوع را تکذیب کرد و صحبت از تغییر سرمربی تیم ملی منوط به نظر کمیته فنی دانست، حالا با انتخاب کمیته فنی «یک شبه» و متشکل از همان گزینه های سفارشی قرار است در پایان امروز برخی افراد به خودشان برای سرمربی شدن در تیم ملی رای دهند!

همچنین در تماسی تلفنی با غلامحسین نهرودی مدیر تیم های ملی و با سابقه ترین عضو کمیته فنی متوجه شد وی برای حضور در این جلسه دعوت نشده است. نهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از برگزاری چنین جلسه ای بی اطلاع هستم و کسی به من خبر نداده است ضمن اینکه فکر نمی کنم به این زودی در خصوص سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته نشود. برخی نفرات برای عضویت در کمیته فنی انتخاب شده اند که هنوز ابلاغ ندارند و فکر نمی کنم جلسه با حضور آنها برگزار شود.

جالب ترین اتفاق درباره برگزاری جلسه امروز عدم دعوت از روح الله حسینی رئیس کمیته فنی به این جلسه است. حسینی در گفتگویی تنها به تایید این موضوع که برای جلسه ای دعوت نشده است، بسنده و از مصاحبه در این خصوص خوددداری کرد.

 به نظر می رسد لازم است اگر کمیته ملی المپیک  و وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بوکس سفارش و یا دستوری سلیقه ای ندارند به موضوع قطع همکاری زودتر از موعد با سرمربی خارجی تیم ملی بوکس که مورد تایید کمیته فنی واقعی فدراسیون بوده و هزینه قرارداد وی تا دی ماه از بیت المال پرداخت شده ورود کنند. در غیر این صورت می توان نتیجه گرفت مسئولان فدراسیون بوکس در صحنه قانونمداری به بدترین شکل ممکن ناک اوت را پذیرفته اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.