به گزارش مهر، سردار موسی امیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به همایش بزرگ اربعین حجم حضور زائرین به مرزهای پایانه های مرزی افزایش پیدا کرده است.

 

وی گفت: این حضور  از دیروز در مرز مهران به وضوح مشاهده می شود، ما در روز گذشته در مرز مهران شاهد عزیمت ۱۷۸ هزار زائر اربعین این مرز به سمت کربلای معلی بودیم که  این میزان در حال افزایش چشمگیری است و همچنان تا چند روز آینده نیز ادامه دارد.

وی عنوان کرد: به تبع این حضور نیز گره ترافیکی خاصی در استان کرمانشاه و استان ایلام است در بعضی از محورهای استان کرمانشاه مانند محور حمیل اکنون بار ترافیکی نیمه سنگینی است همچنین به سمت استان ایلام این بار ترافیکی مشاهده می شود

وی ادامه داد: از مسیر ایلام به سمت مهران نیز بار ترافیکی سنگینی است به ویژه در ورودی شهر مهران بار ترافیکی بسیار سنگینی مشاهده می شود، با توجه به حجم حضور زائرین که چه با اتوبوس و چه با خودروهای سواری وارد استان می شوند گنجایش چندانی این استان برای پذیرش این همه زائر را شاید نداشته باشد.

سردار امیری افزود: دیروز ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس وارد شهر مهران شده که ساماندهی این خودروها زمان بر است، گنجایش پذیرش را داریم اما مقداری با دشواری است تا بتوانیم زائرین را در شهر مرزی مهران پذیرش کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.