به گزارش مهر، حسن زمانی در بازید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره وضعیت استقلال اظهار کرد: خوشبختانه این تیم شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به آنچه استحقاقش را دارد، برسد.

وی در ادامه افزود: شک ندارم تا هفته هجدهم بین سه تیم بالای جدول قرار خواهیم گرفت. اگر در بازی با پرسپولیس شکست خوردیم، دلیل نمی‌شود نتوانیم بار دیگر این تیم را ببریم. در همین بازی هم دیدید که حدود ۷۰ دقیقه از زمان بازی را در اختیار داشتیم. تنها ایرادمان گلزنی بود که انجام نمی‌شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص خروج «میک مک درموت» مربی بدنساز استقلال از کادر فنی این تیم اظهار داشت: تصمیمات فنی به شخص سرمربی مربوط است و ما دخالتی در آن نداریم.

زمانی در ادامه درباره حضور مربی جامائیکایی در کنار شفر اظهار داشت: منتظر تصمیم ایشان هستیم تا هر فردی را در هر رده‌ای می‌خواهند، به تیم اضافه کنیم.

وی با اشاره به تفاوت‌های منصوریان و شفر نیز گفت: سرمربی آلمانی خیلی خوب می‌داند که مدیریت باشگاه حرف اول و آخر را می‌زند ولی آقای منصوریان در این زمینه بی‌انصافی می‌کرد و اظهارنظرهایی داشت که عجیب بود. او می‌گفت اعضای هیأت مدیره را نمی‌شناسم و بعضی مواقع اعلام می‌کرد که برخی‌ها عضو هیأت مدیره نیستند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره زمان بازگشت مجتبی جباری گفت: او یکی از شناسنامه‌دارترین بازیکنان استقلال است. مطمئن باشید تا پایان نیم فصل، شخص آقای شفر در مورد ایشان تصمیم‌گیری می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.