به گزارش خبرگزاری فارس، رسول عزیزی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های هم‌جوار در اجرای یک عملیات پلیسی در شهرستان آستارا به یک دستگاه خودروی مزدا ۳ که از مرکز استان به سمت شهرستان آستارا در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متوقف شده، ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم این خودرو مواد مخدر مذکور را از مناطق جنوبی و شرقی کشور وارد استان کرده و قصد انتقال به شهرستان آستارا و توزیع در این شهرستان و شهرستان‌های هم‌جوار را داشت.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان آستارا در قالب یک عملیات دیگر از یک توزیع‌کننده مواد مخدر مقدار پنج کیلوگرم ماده مخدر سنتی از نوع تریاک کشف کردند، خاطرنشان کرد: در قالب این دو عملیات، دو متهم ۴۸ و ۴۷ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

عزیزی ی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون خریدوفروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد و غیرقابل ‌مصرف را با شماره تلفن ۱۱۰  به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان، قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی شود. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.